Itt a Tesco reakciója a bejelentett árstopokra: vajon ez segíthet a boltok helyzetén? - Pénzcentrum

A Tesco jelentős árcsökkentést hajtott végre a tej- és tojástermékek piacán. Az áruházlánc üzleteiben, valamint online platformján 12 különböző UHT és ELS tejfajta, továbbá 7féle sajátmárkás tojás érhető el. A vásárlók akár 8%-os árengedményt tapasztalhatnak a tejtermékeknél, míg a tojásoknál ez az arány akár 10% is lehet - tájékoztatta a vállalat a közönséget csütörtökön.
Az áruházlánc bejelentette, hogy hétféle sajátmárkás tojás árát jelentős mértékben, legalább 4,3%-kal csökkentette, míg egyes termékek esetében a kedvezmény meghaladja a 10%-ot. Február 13-tól ráadásul többféle márkájú tej is elérhetővé válik kedvezőbb áron: az egyliteres dobozos tej árának csökkentése 12,5% és 5,3% között mozog, így a vásárlók számára jelentős megtakarítást kínál a boltlátogatás során.
Az áruházlánc képviselői arról számoltak be, hogy üzletpolitikájukat a magyar családok igényeinek figyelembevételével formálják. Ennek jegyében a Tesco a korábbi beszerzési árak növekedését csupán részben érvényesítette a kiskereskedelmi árakban, és most, a terveknek megfelelően, jelentős árcsökkentést valósított meg.
Habár a tojás beszerzési ára a tavalyi növekedést követően pár hete mérséklődni kezdett, az áruházlánc a csökkenés mértékének többszörösét adja át árcsökkentésként a vásárlóknak, és az eltérés akár hatszoros vagy hétszeres is lehet.