Lefagyott a mozdony, és órákra megakadt egy vonat a Csalagút sötét alagútjában.

A londoni Eurostar-vonat utasai hosszú órákon át várakoztak a Csalagútban, mivel műszaki hiba lépett fel. A járat, amely eredetileg helyi idő szerint 9:20-kor lett volna esedékes Párizsban, végül hat órás késéssel érkezett meg a francia fővárosba - számolt be róla a Sky News.

Az Eurostar hivatalos nyilatkozata szerint a vonat technikai hiba miatt képtelen volt befejezni az útját. A társaság tájékoztatása szerint az utasokat Calais Frethun állomáson átszállították egy másik szerelvényre, amely eljuttatta őket a végső célállomásukra.

Az incidens jelentős kellemetlenséget okozott az utasoknak. Az egyik érintett utas az X közösségi platformon osztotta meg tapasztalatait:

Micsoda káosz! Hosszú órákon át ragadtunk egy alagút fogságában. Fogalmunk sem volt, mikor látjuk végre a napfényt. Most átszálltunk egy másik vonatra, és szó szerint elszalasztottuk az egész napunkat Párizsban.

Gaby Koppel, a televíziós producer, az Independentnek adott interjújában felfedte, hogy a vonat körülbelül egy órával az elindulása után, brit idő szerint reggel 7 óra tájban, megállt az alagútban.

Időnként hangosbemondókon azt mondták, hogy nem tudják, mi a hiba

- tette hozzá Koppel, egy apró mosollyal az arcán.

Az utasok kifejezték elégedetlenségüket az Eurostar kommunikációs gyakorlatával kapcsolatban is. Az egyik utas úgy vélekedett, hogy a vállalatnak sokkal hatékonyabban kellene kapcsolatot tartania a fizető ügyfelekkel, hogy azok mindig naprakész információkat kapjanak.

Related posts