Még soha nem készült ennyire erőteljes változata ennek a BMW-nek.

Az Alpina tovább finomította zászlóshajóját. A B8 GT a BMW 8-as Gran Coupé csúcsmodelljére épül, és lenyűgöző teljesítményt és technikai tudást kínál.
Idén ünnepli hatvanadik születésnapját az Alpina GmbH, és ennek örömére bemutatták fennállásuk legnagyobb teljesítményű típusát. Az B8 GT alapját az Alpina B8 adja, ami pedig a BMW M850i Gran Coupéra épül. A 4.4 V8-as turbómotor gyári kivitelében 530, a B8-asban már 621 lóerőt ad le, a limitált kiadású B8 GT orrába azonban már 634 lóerőre hangolva építették be.
A nyolcfokozatú automata váltót ugyanúgy a megnövekedett teljesítményhez és forgatónyomatékhoz (850 Nm) igazították, mint az összkerékhajtási rendszert: átdolgozták az osztóművet, és újraprogramozták az elektronikus részlegesen önzáró hátsó differenciálművet.
A legújabb fejlesztések révén az Alpina B8 GT lenyűgöző teljesítményre képes: mindössze 3,3 másodperc szükséges ahhoz, hogy álló helyzetből elérje a 100 km/órás sebességet, míg a 200 km/órás határt mindössze 10,4 másodperc alatt leküzdi. A modell végsebessége elképesztő, 328 km/óra.
Az első rugótornyokat kitámasztották, a felfüggesztést és a kormányművet vezérlő szoftvereket átprogramozták. A 21 colos, sokküllős keréktárcsák mögött saját fejlesztésű sport-fékrendszert találunk.
A beltér kifejezetten ide tervezett bőr/Alcantara kidolgozású, de vannak további, feláras opciók is. A lökhárítók, illetve a légfüggöny oldalsó kivezető nyílása szénszálas díszítést kapott. A szokásos kékeszöld fényezés mellett öt exkluzív árnyalat áll a vevők rendelkezésére, illetve rendelhető új, kéttónusú karosszériafestés is, ám csak a gyártás ötödéhez, azaz 20 autóhoz - a B8 GT-ből ugyanis mindössze 99 példány készül.