Fedezd fel a lehetőségeket a Rákóczi-főiskolán – csatlakozz nyílt napunkhoz! Ismerd meg intézményünket, találkozz tanárainkkal és diákjainkkal, és merülj el a képzési programjaink világában. Érdekes előadások, interaktív workshopok és tájékoztatók várnak

Február 28-án különleges eseményre invitálta az érdeklődőket a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola. A nyílt nap célja, hogy a résztvevők mélyebb bepillantást nyerjenek a felsőoktatási intézmény működésébe és a hozzá kapcsolódó egységek mindennapjaiba. Az esemény lehetőséget teremtett arra, hogy a látogatók személyesen tapasztalják meg a tanulmányi élet színességét és a közösségi élményeket.
A résztvevőket Csernicskó István, a Rákóczi-főiskola rektora üdvözölte, hangsúlyozva, hogy a rendezvény célja a leendő hallgatók számára lehetőséget biztosítani arra, hogy felfedezzék, milyen értékes programokat és lehetőségeket kínál intézményünk.
Ezt követően a főiskolai életet bemutató rövid videót tekinthettek meg az érdeklődők.
A továbbiakban Fodor Gyula rektorhelyettes ismertette főiskolánk infrastruktúráját, eszközparkját, a leendő diákok rendelkezésére álló lehetőségeket.
Ezt követően Soós Katalin, a Felsőfokú Szakképzési Intézet vezetője tartott egy izgalmas bemutatót az intézményről a 9. osztályt elvégző diákok számára. Hangsúlyozta, hogy a Felsőfokú Szakképzési Intézet március 21-én nyílt napot szervez, ahol minden érdeklődőt szeretettel várnak.
A köszöntések sorát Hidi M Petra, a főiskola Hallgatói Önkormányzatának elnöke zárta, aki a diákélet sokszínűségét tárta a hallgatóság elé.
Ezt követően megtekinthettük a 2025-ös NMT eljárásának menetéről készült videóösszeállítást.
Az ünnepélyes megnyitó után a különféle tanszékek képviselői izgalmasan bemutatták képzési programjaikat, ezzel sikeresen felkeltve a leendő diákok érdeklődését.
A nap további részében a továbbtanulni szándékozók és szüleik betekintést nyerhettek az intézmény életébe, megtekinthették a szerkezeti egységeket. A további lehetőségekről az egyes tanszékek vezetőinél, oktatóinál informálódhattak.